בלעדי: בוטגה ונטה לילך קמפנה

התחברנו עם המון מעצבים לאורך השנים כדי להביא לך מידע בלעדי, מתנות ותיקים. העבודה עם בוטגה ונטה בשבועות האחרונים כדי להביא לך מידע בלעדי על השקת מוצר זה לא רק מרגש אלא משהו מהחלומות שלנו. Bottega Veneta, הידועה בזכות העור הארוג שלו, צברה קהל מעריצים עולמי. בעוד שהתיקים שלהם אלגנטיים ועל המון רשימות חובה, דבר אחד בוטגה ונטה נמנעת נודע בזכות תיקים טרנדיים עונתיים.

היום אנו מביאים לכם השקת מוצר בלעדית, סגנון מבוטגה ונטה שאתם מכירים היטב בצבע שמשלב סגול, טאופה וורוד בצורה מושלמת. מקו סתיו/חורף 2009, בוטגה ונטה לילך קמפנה מסמל את כל מה שהמותג ידוע בו; יופי, נצחיות ומלאכה ללא רבב. צורת התיק הזה נראית קלה ונשית, בדיוק כמו שהתיק בפועל. בעוד שהפנים מרווחים ובעל מחזיק טלפון סלולרי וכיס רוכסן בצד, גודל התיק אינו גדול להפליא או קטן להפליא. נגיעה בעור הכבש הארוג הזה מסתובבת אותך פנימה, כמו שאמרתי פעם אחר פעם בוטגה ונטה בוחרת את העורות המדהימות ביותר ויש לה את היישום הטוב ביותר של אריגת העור יחד.

הדבר הבא שאני צריך להשמיע עליו הוא הצבע. הצבע מושלם. כפי שציינתי לעיל זה תערובת של סגול, טאוף וורוד. בזמן שהם קוראים לזה לילך אני רק רוצה לתייג אותו ‘מושלם’. זה מביא מגע נשי מבלי שהוא יהיה ורוד בהיר מדי, מה שיראה צבע בקלות. צבע זה לביש. לביש בקיץ, לביש בסתיו, לביש בחורף, ולביש באביב. עבור צבעים ורודים בהירים אני בדרך כלל פורש את התיק לסתיו וחלק מהחורף, אך הצבע הזה שוב, ‘מושלם’.

צורת קמפנה היא האהובה על המון אוהבי בוטגה ונטה בפורום הארנק. הוונטה היא צורה קלאסית מ- BV, אך הקמפנה מוסיפה טוויסט מינורי שאני מעריץ. ישנן ידיות עליונות כפולות ומארז מגנטי מלמעלה, אשר לא הופכים את הפתיחה והסגירה של התיק. אני תמיד דואג שנשיאה תיקי נשיאה עלי מדי, אבל התיק הזה החליק על הזרוע בצורה מושלמת.

והכי חשוב, תיק זה הוא קטע עיקרי לכל אוסף. הצורה והצבע מושלמים, עור הוא אלוהי, והמוצר הכללי גורם לי לחלום על התיק עדיין. אם חיכית ליצירה מבוטגה ונטה ורוצה שהיא תחזיק אותך לנצח (תרתי משמע), זה יכול בקלות להיות התיק עבורך. עברו דרך בוטגה ונטה תמורת 1,980 דולר. תיק זה יהיה זמין בחנויות Bottega Veneta בפריסה ארצית, או חייג 877.362.1715, או בדוק את Botegaveneta.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published.