מציג את גוצ’י טייגר לחגוג את שנת הנמר

אני מתחיל את השנה החדשה עם רשימת משאלות תיקית חדשה, ובניגוד לשנה שעברה שבו באמת לא הרגשתי צורך בתיקים חדשים, נראה לי להיות חם השנה. שיתפתי בשבוע שעבר כמה אני אוהבת את כיס העשרה של בוטגה ונטה והרגע שראיתי את תיק הגוצ’י הזה, הרגשתי את הכמיהה העמוקה הזו, מהסוג בו אני מרגיש שאני הולך בסופו של דבר עם התיק הזה לא משנה מה.

יש כמה דברים שצריך לציין כאן, בתיק שלי שרוכש אי שפיות, והחיוני ביותר הוא כמה שאני אוהב את גוצ’י ואת טוטס הגוצ’י שלי. יש את הפלורה הזו בה השתמשתי כל כך פעמים רבות (עם זאת יש לקצץ עור ירוק), עם זאת, וזה הפך במהירות לאחד התיקים הרבים שנשאו שלי, ובעוד שאני לא צריך עוד טוטה, הייתי לוקח בשמחה אחד כזה. התיק שעליו עיני הוא התיק של Gucci Tiger Medium Tote שיצא היום כחלק מאוסף קפסולות גדול בהרבה, גוצ’י טייגר.

גוצ’י הולך למלא נמר

לרגל שנת הנמר, גוצ’י הוציא את מבחר הגוצ’י הנמר שלה שנע בין מוכנים ללבוש ואביזרים לנעליים ועוד. הקסם של אלסנדרו מישל מהטבע זוגות היטב עם אוסף כזה, ומספק מגוון של גרסאות גחמניות של הנמר. כמו רבים מהפרסומים של גוצ’י, יש כאן גם תחייה ארכיונית. ההדפס השולט המוצג הוא פרשנות מחודשת של עיצוב בסוף שנות השישים של ויטוריו אקורנרו, האמן והמאייר שיצר את עיצוב פלורת החתימה של הבית. הדפס מרהיב זה כולל נמרים על רקע גוון פסטל צבעוני של ירק ופרחים. כמו הרבה ממה שמישלה עושה בראש ההגה של המותג, יש משחקיות מובנית תוך חיבור העבר והעתיד של הבית.

אני אוהבת את ההרחבה של האוסף הזה, מתוך וריאציות של כל ההדפס על כמה צלליות ידועות (כמו התיק הזה של Horsebit 1955) ועד התיק המובנה הזה שהתאהבתי בו לראשונה. ניסוח נמר ו’גוצ’י טייגר ‘נראה בכתם על מעילים, ג’ינס וסריגים, יחד עם הנושא המולטי -צבעוני הנוסף שעובד מחדש במונוגרמה מקסי. כל פריט שונה לגמרי, ואם יש לך עין על משהו, הקפד לקרוא את התיאור מכיוון שחלק מהפריטים באוסף זה מציגים את ציור היד של הנמר.

בחזרה לתיק שגרם לי להתחבר לקולקציה הזו, זה התיק המופלא הזה שזמין עם פרטי עור חוץ-לבן או כחול בהיר. בהחלט הכחול בהיר עשוי ללבוש קצת יותר טוב, או ליתר דיוק לא להראות ללבוש קצת יותר טוב, אבל הלבן הוא הגרסה שנפלתי אליה לראשונה.

ישנן סיבות רבות שאני אוהב את התיק הזה; בראש ובראשונה הוא הדפוס הנמר והפרחוני, המופיע גם בחזית וגם בחלק האחורי של התיק. ‘גוצ’י טייגר’ במכתבי התסריט מוסיף נגיעה מעניינת, ואם לא היית חובב גוצ’י או חובב אופנה, אתה עלול להחמיץ להבין שזו בהחלט יצירה חדשה למדי מהמותג. העור המשמש על התיק נוקשה כדי לתת את מבנה ה- Tote, המסייע לו לשמור על צורתו ולהראות את ההדפס בצורה נקייה תוך שמירה על קל למצוא פריטים בפנים. אני תמיד יכול לעשות מקרה עבור תיק הרבה יותר רזה בדיוק ככל יכולתי עבור תיק מובנה, ובמקרה זה, עם הממדים הכוללים של 14.8 ″ W x 13 ″ H x 6.1 ″ D, אני חושב שזה אופטימלי התיק מובנה. פנים התיק כולל רירית פשתן כותנה וכיס רוכסן אחד. אם תרצה להגן מעט על התיק, יש גם סגירת וו, אבל זה עדיין פתוח. הרצועה של הרצועה ניתנת לניתוק עם טיפה של 24.8 אינץ ‘כדי לאפשר בלאי מעל כתפיים או קרוס-גוף. המחיר הוא 2,700 דולר דרך gucci.com

אין לי ספציפית סיבה לחגוג את שנת הנמר מלבד העובדה שאני בטוח מקווה שהשנה תהיה טובה יותר מהשנה שעברה עבורנו, וכשזה נוגע לסיבות לרכוש תיקים, זה מרגיש כאילו זה מספיק תקף ו

קנו את כל קולקציית גוצ’י טייגר עכשיו!

Leave a Reply

Your email address will not be published.