על פי השמועה, עליית מחיר של שאנל מתרחשת בקרוב

11 במאי 2020 עדכון. השווקים האירופיים שיחררו היום את המחירים החדשים שלהם, ריכזנו את המחירים עבור סגנונות שאנל פופולריים על עליית המחיר של שאנל 2020.

על עקבי עליית המחירים של לואי ויטון לשנת 2020, חלק מחברי ה- Porseforum עם מערכות יחסים קיימות לטווח הארוך עם מקורבי המכירות שלהם שמעו שאנל עשויה לעמוד גם על עליית מחירים נוספת. השמועה היא שמחירי שאנל יעלו כבר בסוף השבוע הקרוב וישפיעו על הקלאסיקות (כולל תיקים לילדים ושקיות שאנל 19) וכן מוכנים ללבוש. נכון לעכשיו, מדובר בגידול שנקבע להשגת השוק האירופי (כאשר רק הכרזות האירופיות שלנו כוללות אינטל). כאשר החנויות האירופיות מתחילות להיפתח, עליית המחירים תתרחש תחילה עבורן. עם זאת, בדרך כלל שווקים אחרים עוקבים אחרי זמן קצר לאחר מכן, כאשר המחירים ברחבי העולם עולים במחירים החדשים.

השמועה קובעת כי המון פריטים ייפגעו עם עלייה תלולה מאוד. כמה תלול?

יש אנשים שטוענים 17%, אך אחרים אומרים שהם שמעו 11%, ובדיוק היום מישהו חלק את השמועה על מחירים חדשים שיגדלו הרבה יותר! פוסטר אחד העיר הבוקר כי מקורו למכירות שיתף את עליית המחירים תתרחש בגרמניה ביום שבת הקרוב, 10 במאי, ואמר כי הדש הזעיר של שאנל יעבור מ- 3050 € ל- 4050 € והדש השחור של M/L מ- 5650 € ל- 6640 €. זו עלייה גבוהה בהרבה מ -17%, למעשה זה 35%, ואני באמת מבולבל אם זה היה המצב.

בדרך כלל, מקורבי מכירות מתוודעים לעליית מחירים לעתים קרובות קרוב מאוד (או אפילו ביום), ולכן לקראת העלאת השמועות מסתובבות בפראות עד לשחרור המחירים החדשים בפועל. עליית המחירים האחרונה של שאנל הייתה בנובמבר 2019 וגידול זה הורגש הרבה יותר בשוק האירופי עם 7-9% בממוצע, בעוד שהשוק האמריקני חלה העלאה של 2-4%.

אנשים חשים מתוסכלים במיוחד מהאפשרות של העלאת מחירים מתקרבת שתפגע כאשר חנויות שאנל מתחילות להיפתח מחדש לציבור, וחלקן מוצאות את זה בטעם גרוע במהלך מגיפה זו בזמן שהרבה סובלים כלכלית.

אמנם כולנו הושפענו באופן אישי בדרכינו שלנו, אך חשוב לציין כי שאנל סגרה את חנויותיה והפכה את מתקני הייצור כדי ליצור מסכות פנים מגנות ושמלות רפואיות. חנויותיה נסגרו ברחבי העולם ושאנל לא מוכרת את עיקר מוצרי העור שלה באופן מקוון, כך שזה משאיר מעט מאוד מוצר שנמכר במהלך 3 החודשים האחרונים. נוסף על כך, והעובדה המכריעה ביותר להדגיש, היא ששאנל ביטלה את הסכמתם לסיוע האבטלה החלקי של ממשלת צרפת. במקום זאת, שאנל קיבלה החלטה כחברה לממן את שכר עובדיה מכיסו. החברה אמרה בהצהרה “מטרתנו היא לא להכביד על החשבונות הציבוריים כך שהמדינה הצרפתית תוכל לתעדף עזרה לחברות המועדות ביותר, ולמקד את המשאבים שלה במערכת הבריאות וברופאים ואחיותיה.” נאמר כי הדבר נכון גם לגבי עובדיה מבוססי ארה”ב.

ההשלכות של מגיפה גלובלית זו ישפיעו ללא ספק על רוב השירותים בדרכים שונות. עם מפעלים שהופנו לייצור מסכות ושמלות, חנויות שנסגרו עם העובדים בבית שעדיין ישלמו, וללא מכירת פריטים גדולים ברשת, שאנל תצטרך להתאושש ולהתאושש בדרך כלשהי, וזה עשוי להיות חלק מהתכנית הזו. האפקט הטפטף של מה שקרה יורגש מרחוק, וכל שירות יבקש למצוא דרכים להתאושש. אנו נעדכן אותך במה שנגלה הנוגע לעליית מחירים זו עם התפתחותה.

אם אתה רוצה לעקוב אחר האינטל של חברי Porseforum, זהו חוט העלאת המחיר של שאנל שלנו.

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.