היסטוריה של תיק יד: Gucci Horsebit

בשנים האחרונות חלה תחייה בסגנונות ארכיוניים מבתים גדולים בסגנון. מעצבים בחרו לטבול בארכיוני המותג לקבלת השראה, ולכן הם מחייבים את שני הסגנונות בשלם בנוסף להיבטים ספציפיים מהעבר. אלסנדרו מישלה עשתה את הדרך האחרונה עם הצגת האוסף החדש של Gucci משנת 1955. התיק הראשון מקו Horsebit הוצג בסתיו שעבר, כמו גם מאז הקו הורחב כך שיכלול שקיות מכולות, כמו גם רק לאחרונה טוטס כמו גם צורות ידית עליונות. בעוד שהצלליות כמו גם סגנונות הם יצירות מקוריות של מישל עצמו, הסיפור מאחורי התיקים הללו מושרש ברעיון הניאו -קלאסיציזם, המתמקד בהחייאת העבר. תיקי Horsebit של מישל מ -1955 עושים בדיוק את זה, משובצים עם חומרת Horsebit של גוצ’י, אולם באופן רענן ועכשווי.

ה- Horsebit הוא אייקון ביתי שתוארך לשנות ה -50 כפי ששמו קובע. שנות החמישים היו עשור ענק לביתו של גוצ’י. בשנת 1951 פתח רודולפו גוצ’י, בנו של יוצר הבית גוצ’יו גוצ’י, את חנות גוצ’י הראשונה במילאנו. זה היה בערך באותו זמן בדיוק שהאינטרנט המסורתי של הבית הירוק-ירוק-ירוק בסופו של דבר היה שם נרדף למותג. שנתיים לאחר מכן בשנת 1953, החנות האמריקאית הראשונה מאוד נפתחה ברחוב מזרח 58 בעיר ניו יורק.

באותה השנה בדיוק נרשמה התפתחות של הסוס, כיום איקוני. התפתחותו של Horsebit התבססה על פרטים שהושאלו מעולם הסוסים. זה מצטרף לשני אלמנטים, צליל כפול כמו גם סרגל, כדי לייצר קוד בית מזוהה מייד, שמאז בסופו של דבר היה חלק חתימה מ- DNA של המותג של גוצ’י. אף על פי שפרט זה הומצא מחדש עם הצגת קו Horsebit החדש, הוא באמת נראה במקור על זוג סליעות בשנת 1953. שנתיים אחר כך, בשנת 1955, נעשה שימוש בחומרה על ארנק בפעם הראשונה.

התיק המקורי של Horsebit נראה למעלה, כמו גם למרות שמישלה ניצלה את תיק הבציר הזה כהשראה, הצורה כמו גם קווים נקיים של תיק כתף Horsebit 1955 של Gucci 1955 על ידי מישל עצמו. הקו הורחב כך שיכלול מספר איטרציות של שקיות סוסביט כולל צורות שונות, גדלים, בדים כמו גם צבעים. אתה יכול למצוא את כולם באמצעות gucci.com או לבדוק כמה מהמועדפים שלנו למטה.

שקית כתף Horsebit 1955 (2,300 דולר)

Gucci 1955 Horsebit Carry (1,890 $)

שקית כתף כתף של Snakeskinskin של Gucci 1955 (4,500 $)

GUCCI 1955 HORENBIT STACHEL Little (2,490 $)

Leave a Reply

Your email address will not be published.