כתום אתה שמח שזה כמעט נופל?

סביר להניח ששמעת הרבה מיוצרים על ארגמן וגם על קובלט כמו הצבעים ללבוש לסתיו, אולם האביזרים שראיתי בימים האחרונים גורמים לי לתהות: האם כתום הולך להיות הכוכב האמיתי של המופע? האם כולנו התעלם מהזוכה הברור?

כבר תכננתי להרכיב אתמול סיכום של תיקים כתומים לסתיו כשפרופנזה שולר צייץ את התמונה לעיל ממגזין W של PS11 של המותג בגוון דלעת מקסים. כולנו מבינים שה- PS11 הוא הבחירה האישית שלי במלטה, אולם אם תרצה ללכת לכיוון אחר (אך עדיין כתום) לסתיו, בדוק את שאר הבחירות שלנו לאחר הקפיצה.

האהבה האמיתית האחת שלי, הפרואנזה שולר PS11. מזל גדול לגלות את הצבע הזה, זה לפני 2011, כמו גם היה לי זמן מספיק לגלות רק את התמונה. אם למישהו עדיין יש את זה במלאי, הוא נמכר במחיר של 1895 דולר.

בואו נהיה אמיתיים – יכול להיות שכללתי את כל אוסף האביזרים של סתיו 2011 של בוטגה ונטה בפוסט זה. התפוזים בקולקציה ההיא הם כל כך נשגבים, עם זאת בחרתי במצמד ה- Bottega Veneta Intrecciato Pitone מכיוון שלא רק קטיפה מפוארת מציגה צבע בצורה יוצאת דופן, אולם מצמד הקשר הוא חתימת בוטגה חסרת גיל. קנו עם בארני תמורת 1750 דולר.

למרות שקולקציית הארנק בסתיו 2011 של קלואי כוללת את חלקו ההוגן של טעויות מוטעות, יש כמה קטעים מקסימים שיש להם, כמו טוטו החדש של קלואי מדליין. קנו עם ניימן מרקוס תמורת 2295 דולר.

אני לא יכול להתעלם מההיפים, במיוחד כאשר ההכנסות מתיק סוסו של קרן Wayuu Taya עוברות לצדקה המסייעת לעובדי הילידים המייצרים את הארנקים. קנו עם ShopBop במחיר של 175 דולר.

אנשים נראים מעט מפוצלים בדעותיהם על תיקי ציצית המסלול של בורברי, אולם אני מאמין שהם עובדים בצורה הטובה ביותר בהיקף הגדול יותר של באולר ציצית הגדול של בורברי. קנו עם ניימן מרקוס תמורת 2195 דולר.

אם תיק כתום פשוט, חסר עונה, כולם כתום, הוא העדפתך, תהיה לך קשה לגלות בחירה מעשית יותר מאשר ריד קרקוף צ’אדט הובו. קנו עם סאקס תמורת 890 דולר.

תיק הפלמנקו של Loewe הוא אחד נוסף מהמועדפים האישיים שלי, כמו גם הוא זמין במגוון שילובי צבע חצופים. הוורוד-על-כתום ישמש כטיף מושלם לתלבושת סתיו מטומטמת, כמו גם תוכלו להתחיל להביא את הבחירה הזו מייד. קנו עם משחקים במחיר של 1758 דולר.

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.