סקירה: A.P.C. תיק דמי לונה

התיק היומי המושלם פירושו דברים שונים לאנשים שונים. בעוד שחלקם נשבעים על ידי טוטס גדולים עם פנים אינסופיים לכאורה, אחרים זקוקים לרצועת קרוס -גוף, אולם דרישות פחות מקום פנימי עבור הנושאות היומיומיות שלהם. חלק מהסתיו באמצע, ובוחרים ינקל מרווח שיש בו כמה שיטות נשיאה, אולם הוא לא חור שחור אינסופי כמו יכול להיות נשיאה.

באופן אישי אני מגלה שהתיק היומי המושלם אינו גדול כל כך, אולם גם הוא לא מעט סופר. טלפון התקשר אליי Goldilocks, עם זאת התיק היומי המושלם שלי צריך להיות בדיוק נכון. זה בטח יהיה רצועת צלב של Crossbody כמו שאני מקוון באזור מטרופוליטן כמו גם ללכת בכל מקום. אין דבר גרוע יותר מאשר להתעסק עם ידית עליונה, או רצועת נשיאה דלילה בזמן שגם מלהטטים מצרכים כמו גם לנסות לתגובה לטלפון המצלצל שלך. בנוסף, רוכסן עליון הוא חובה לאזורים עמוסים תכופים כמו תחבורה ציבורית.

כמובן שכמו רוב חובבי הארנק אני יכול להיות פראייר לסמלים, עם זאת, גם אני מעריך תיקים שהם קצת יותר מאופקים. ה- A.P.C. תיק דמי לון מתאים לחשבון.

צורת הדמי לון היא הדבר הראשון שהופך את זה לאופציה פנטסטית ליומיום – יש לו צורה נקייה כמו גם פשוטה בסך הכל. בנוסף, יש מיתוג מאוד מלבד A.P.C., המוטבע בכתיבת זהב קטן. עור עור העגל הוא חלק עם זאת עמיד, כמו גם המתווה המרופד של התיק מוסיף מעט משהו לעיצובו ללא מאמץ. מסמרות גוונות זהב מספקות לצידי התיק נגיעה חלקה. האיכות הכללית של דמי לון מרשימה להפליא בתנאי שנקודת העלות שלה.

בעוד שלתיק יש סגירת רוכסן כפולה בחלקו העליון של התיק, זה קצת בצד הנוקשה כמו גם מגרד במקצת כדי להיכנס וגם לצאת. גודל הפנים הוא יותר בגודל הקטן/בינוני עבור גוף צולב כמו גם כולל כיס חריץ פנימי. הממדים הכלליים של דמי לון הם 6.69 ″ L x 9.44 ″ W x 3.14 ″ D כמו גם הוא מחזיר במחיר של 530 דולר. למרות שהגרסה המדויקת שצילמנו להערכה מוצעת, תוכלו למצוא מגוון מלא של A.P.C. תיקים דרך ShopBop כולל גרסת מיני אדומה מדהימה של הדמי לון, אשר גם מתרחשת במכירה.

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published.