רובה: “אני לא יודע על מה אני לא יודע עליו.”

צוות PurneBlog הרים אתמול ליום הולדתו של MLK, כך שהסקירה של היום של עקרות בית אמיתיות מבוורלי הילס הולכות להיות מעט שונות. במקום המכה הרגילה שלנו, הקמתי רשימה של דברים מעניינים (ולמען האמת, לעתים קרובות לא כל כך מעניינים) מהפרק של אמש כדי להתחיל את הדיון.

זה לא היה מרתק או ארוז לפעולה, כמו שאנו אולי רגילים אליו מנשות בוורלי הילס, אבל היו מעט תקעים מבורכים למדיניות ונדרפאמפ וקומו אקראי של פריס הילטון, אז אני לא יכול להתלונן יותר מדי. אבל זה לא יעצור אותי.

1. קייל הפיל את הפצצה F בארוחת הערב. עבור אישה שהייתה לאחרונה שערוריית כל כך בשימוש של ברנדי במילה F במהלך ארוחה משותפת, קייל בהחלט הצליח לשמח את זה לכולם לשמוע במהלך ארוחת הערב שלה. אלה הפנים הלא מתרשמות שלי.

2. צוות השחקנים אומר סוף סוף את מה שכולנו אמרנו – טיילור עושה הכל על עצמה. כמייגע וגזעני כלאחר יד (נגיע לזה בעוד דקה) כשאני מוצא את יולנדה, היא די מהירה על הספיגה כשזה נוגע לנטייה של טיילור לכופף כל נרטיב כדי לחזק את שלה. קמיל, שהוא יותר ויותר קול התבונה של הקבוצה, נראה גם שחוק ממאמציו של טיילור להבטיח שכל הדרכים גורמות לבעלה המתים המת.

3. המאמצים של קן להיות ג’נטלמן רק גרמו למאוריסיו להיראות גרוע יותר. מאוריסיו היה במשימה של אדם אחד לדחוף את כל העיתונות הטובה שלו כל העונה, והקמפיין הזה המשיך לפרק של אמש. האם הוא פשוט פיתח את הפרצוף הזחוח הזה בחודשים האחרונים? האם הוא קיבל כמה בוטוקס שלא במקומו שהקפיא את זה ככה? העולם לעולם לא יידע. מה שאנחנו כן יודעים, לעומת זאת, הוא שניסיונותיה של בעלה של ליסה לעצור את מאוריסיו מלהתערער בפומבי של אמא יחידה (שצד שלה בסיפור הוא מעולם לא טרח לשמוע) כיצד עליה לחיות את חייה רק ​​גרם למאוריסיו להיראות כמו הרבה יותר אידיוט. The whole thing doesn’t reflect well on Kyle, either – it’s interesting that all the peripheral characters who seem to hate Brandi so much are the ones brought around by Kyle, isn’t it?

4. ארוחת הערב של קייל ומוריסיו עם אדריאן ופול קראו כמו מפגש צוות. Adrienne and Paul aren’t doing themselves any pr favors so far, and their get-together with Mauricio and Kyle to check on the status of their alliances and discuss method just made the whole thing, including Kyle’s and Mauricio’s involvement, seem craven and planned ו לפחות כאשר ליסה וברנדי מדברים אסטרטגיה, ליסה מנסה לייעץ לה כיצד להימנע מעימותים אלה בעתיד ולפעול למען השלום ולא למשוך לעצמה הרבה יותר תשומת לב. גם אם זה רק למצלמות, זה הרבה יותר פרצוף נכסי הרבה יותר להציב.

5. אדריאן ופול נסעו לניו יורק כדי “להשיג אוויר צח.” כאזרח העיר, הייתי רוצה שהם יתוחכמו איפה, בדיוק, הם מצאו אוויר צח.

6. הגזענות המזדמנת של יולנדה גידלה שוב את ראשו. תוך כדי הנחיית כמה הובלות לאן להציב ריהוט בביתו הנוכחי ביותר של בעלה לשעבר, יולנדה קפצה על אחד מהם בגלל שדיבר ספרדית לאחרת, למרות שהוא דיבר לה אנגלית בסדר גמור והבין מה היא אומרת. אכפת לך העסק שלך, יולנדה. two native speakers of any language are allowed to speak that language to each other whenever they’d like, without your or anyone else’s approval.

7. Faye Resnick thinks that Avril Lavigne and Nick Lachey are A-listers. מוצג ללא תגובה.

8. speaking people who are not A-listers, Paris Hilton made a cameo. בעיקר, נראה כי נקודת המוקפץ של פריז הייתה הרצון שלה להזכיר לנו שהיא עדיין מנסה לגרום לקריירת השירה שלה לקרות, כולל קונצרט הקרוב בברזיל, שם היא “סוגרת” לג’ניפר לופז. (הערה: “סגירה” למישהו בהופעה זה לא דבר אמיתי.)

9. אדם שמריסה לא נלהב להפליא כלפי בעלה. If you want your marriage to improve, or even to last through the end of the year, it’s probably not wise to tell a bunch of reality TV cameras that you don’t love him as much as he loves you in pursuit of a spot on תוכנית טלוויזיה בראבו. She seems normally pretty reasonable, but that’s not a good look, honey.

10. Mauricio tried to make peace with Ken with a bottle of gin instead of an apology. Ken and Lisa own bars and restaurants, so throwing them a gratis bottle of booze is not exactly the kind of thing that will make an impression. You know what would make an impression? Actually, you know, actually apologizing! and maybe apologizing to Lisa and Brandi instead of wanting to deal with the only dude involved, who was not actually the harmed party. To his credit, Ken seemed to realize just how absurd and lame the whole thing was.

11. Kim has a portal to another dimension in her house, apparently. No word on whether or not her psychic is as committed to sobriety as Kim is.

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.