תמונה של Bottega Veneta Exotics

באמצעות About.com

בזמן שהיינו בניו יורק, ולד כמו גם דאגתי לעצור בחנות בוטגה ונטה, שהיא ספינת הדגל שלהם. החנות ענקית, כמו גם מקסימה (ועוברת שיפוצים). קיבלנו את פנינו SA מצוין שהראה לנו כמו גם הודיעו לנו על כל כך הרבה פרטים קפדניים של פריטי בוטגה. עם המון בתים מתקדמים מאבדים את הברק שלהם, בוטגה ונטה היא אחד הבתים היוקרתיים הבודדים ששמרו על יוקרה. האריגה מושלמת בביתו של בוטגה, כמו גם המון לא מכירים במידת השלמות שהם מבצעים עם האקזוטיקה שלהם. אם אתה מנסה למצוא תנין, בוטגה משתמשת בגאטור מסוים ממדגסקר שמשאירה העלאה אחרי כל סולם. ההעלה מספקת לתיק ממד סנסציוני, שכן הצבע מתכהה סביב הקצוות המוגברים בכדי לגרום לעור האקזוטי לפופ. כמו כן יש עוד תהליך לטיפול בתנין שלהם; כולל השריית העור (בטן בלבד) במים, ואז כי היד המלאכותית מתייחסת לעור על ידי הולם אותו כמו גם צחצוח יד כל סולם. התוצאה היא אלוהית, מה שמשאיר את תחושת העור האקזוטי כאילו הוא זמש. אתה צריך לגעת בזה כדי להאמין בזה, מכיוון שזה נראה לא מציאותי. כמו כן, ישנם עורות הפיתון שלהם, עורות לטאה, יען, כמו גם של תכנית האריגה האלוהית שהם מיישמים. אז אם אתה מנסה למצוא אקזוטי, ביתו של בוטגה עשוי להיות הטוב ביותר עבורך. הקפד לעצור ליד החנות האזורית שלך כדי להרגיש כמו גם ליהנות מהשלמות של התהליכים שלהם.

ובעוד שרציתי להפקיד על פיסת שלמות אקזוטית, היה לי תיק שונה. אז התיישבתי עם דירות הבלט הסנסציוניות של בוטגה ונטה בקרמינו (570 $ בסאקס).

להלן אוסף של מוצרים אקזוטיים (ומורכבים מעור ארוגים) מציעים Bottega Veneta. בדוק אותם אם אתה מנסה למצוא את יוקרה-יוקרה ביותר כמו גם עניין לפרטים!

Bottega Veneta Ayers Snakeskin Hold | באמצעות saks.com.

Bottega Veneta Ostrich Hobo | באמצעות SAKS.com תמורת 6800 דולר.

Bottega veneta אחיזה מתכתית | באמצעות SAKS.com תמורת 7700 דולר.

Bottega Veneta Intrecciato Karung תקציב | באמצעות אינטרנט דוברורסון תמורת 770 דולר.

מעטפת תנין של בוטגה ונטה החזקת תנין | באמצעות BV תמורת 6400 דולר.

Bottega Veneta Woven leather Bowler | באמצעות SAKS.com תמורת 3550 $.

Bottega Veneta אחזת עור משובצת | באמצעות NAP תמורת 2200 דולר.

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.