פראדה סאפיאנו טוטת הדפס

אני אהיה הראשון להודות שבלוגרי אופנה עובדים לרוב עם מדיום מוגבל במקצת. נוכחותו של התעשייה לאחרונה של התעשייה באינטרנט, הן במגזרים קמעונאיים והן בעריכת העריכה, העניקה לאנשים כמוני הרבה חומר לעבוד איתם בעת כתיבת ביקורת והמלצות סארטוריאליות, אבל אין שום דבר כמו הדבר האמיתי.

אנו מבצעים את הניחושים המשכילים ביותר שלנו לגבי איך תיק ייראה וירגיש באופן אישי על סמך מה שאנחנו יודעים על תקני הבנייה של המותג בעבר והתמונות שאנו רואים באינטרנט, שלעתים קרובות די טובים, תלוי באתר האינטרנט שהם באים מהם. עם זאת, לפעמים תיק לא הגיוני עד שתראה אותו באופן אישי, מכל סיבה שהיא. זה בדיוק מה שקרה אתמול כשראיתי את פראדה סאפיאנו טוטו – ראיתי תמונות של התיק לפני כן ולא הייתי מעוניין במיוחד, אבל באופן אישי, זו הייתה אהבה ממבט ראשון.

הגרסה שהתאהבתי בה הייתה כחול תינוקות, אפור ולבן, אך למטרותינו, הגלגול הזה צריך להספיק. כל הדפוסים המשמשים לתיקים אלה נמצאו על ידי המעצבים של פראדה בארכיוני המותג, והם התפרשו מחדש כדי לקשט את הקולקציה שאנו רואים כיום. יש להם אפקט צבוע ולא מושלם שרק גורם לתיקים להיראות הרבה יותר מעוצבים בידיים ומפוארים, והמרקם העדין של עור הסאפיאנו המובנה והקשה מתחת למצב כמעט מזכיר בד.

בעוד שהתבנית עשויה לעצור את התיקים הללו להיסחף כל יום עבור הרבה אנשים, עבור אלה שיש להם את הארונות והתקציבים כדי להכיל את אחד מהדפי האביב של פראדה, אנא קבל אחד כזה. משהו בחלק האחורי של דעתי אומר לי שאלו הולכים להיות קלאסיקות מבוקשות מאוד כמה שנים בתור, וההחלטה להשיג אחת היא לא משהו שאני חושב שתצטער עליו. עברו את ברגדורף גודמן תמורת 2450 דולר.

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.