איב סן לורן: תיק אחד, שישה צבעים

YVE

נכון לעכשיו, כולנו מבינים מה התבנית העצומה של האביב: חסימת צבע, בהירות מעורבות, ורודים כמו גם כתומים, בהירים בניגוד לניטרלים. כולנו קבענו זאת בהתחשב בכך שהקולקציות עשו את הופעת הבכורה שלהם בשבוע האופנה לפני חצי שנה, כמו גם המראה הזה עשו את השיטה שלהם לקמעונאות בנקמה. כמו גם במצבו של איבס סן לורן צ’יק צ’יק טוטה, כולם הופיעו בעיצוב אחד.

אני באמת רוצה כמו התיק הזה, עם זאת אני פשוט לא יכול לגלות את זה בתוכי. אני אוהב את הקונספט – תערובת של ברייטס כמו גם נייטרלים, את שטחי הצבע החזקים, המבנה המעשי הוא דברים שחפרתי לאחרונה כמעט בכל האיטרציות, עם זאת זה פשוט לא בסדר. הצהוב הוא גם חרדל- y כמו גם לא בהיר מספיק, הגאשים הנייטרליים שאינם תואמים מתמודדים עם שאר הסגנון כמו גם כנראה הושארו באותו צבע לטובת הסימטריה כמו גם ניהול שנהב יראה ללבוש כמעט מייד עם כל סוג של שימוש שגרתי.

להיות על טרנד לא הופך מייד לסגנון טוב, כמו גם למרבה הצער, התיק הזה ממחיש זאת בצורה מושלמת. YSL התקרב לאלוף על ידיו, כמו גם אני מעריך את המבנה המעשי (במיוחד את הכיס הקדמי המרווח כמו גם המועמד היטב), אולם שאר התיק זקוק לכמה ציוצים כדי להשיג אותו על המסלול האידיאלי ו קבל עם Net-A-Porter תמורת 1350 דולר.

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.