עד כמה אתה מנצל בדרך כלל את התיקים שלך?

יש לי וידוי מביך: אני לא זוכר בפעם האחרונה שהשתמשתי בידית העליונה שלי בפראדה. או טוטה הפנדי הגדול שלי. או דש שאנל הבינוני שלי. (אני ממש מפוחדת לנצל את שאנל, עם זאת זה סיפור ליום אחד נוסף.) הנקודה שלי היא שיש לי מספר שקיות שלקושי מוציאים אותי לעולם.

זה לא מאז שנפלתי איתם, או שהם יצאו מהסגנון. למעשה, זה הפוך. אני כל כך אוהב אותם, כמו גם אני לא יכול לדמיין את הפרידה עם כל סוג מהם. עם זאת, הגעתי לגלות שיש הבדל עצום בין תיק שהוא מקסים להסתכל עליו, כמו גם תיק שיש לו פוטנציאל אמיתי לשימוש יומיומי.

אני אהיה כנה: כשאני מאוד התחלתי את אוסף הארנק שלי, הייתי מרוכז בהשגת כמה שיותר קטעי חתימה מסורתיים כמו גם חתימה. לא שמתי הרבה האמנתי עד כמה שבדרך כלל הייתי משתמש באמת בכל סוג של מהם, שבמבט לאחור, היה קצר ראייה.

קח את תיק העור של פראדה גלריה בינוני ספיאנו. רכשתי אותו לפני כמה שנים באיטליה לאחר שעלויות חודשים ובהה בזה באופן מקוון, מהופנט לחלוטין על ידי זה.

עד היום ניצלתי את זה הרבה פעמים. הגעתי לזהות שזה קצת ענק עבור המסגרת שלי, כמו גם מעט נוקשים לשימוש יומיומי (לפחות בשבילי). כמו כן אני לא מעריך את האמת שהיא פתוחה בחלקו העליון, כאשר רוכסנים מוגבלים לכל צד של התיק. סביר להניח שהייתי יכול להבין את כל זה אם הייתי עושה מחקר מחקר לפני הרכישה שלי.

עם זאת, באותה תקופה, הגוגלינג היחיד שעשיתי היה האם זה “תיק מתנע” “חכם” או לא, למישהו שחשב להתחיל “אוסף ארנק יוקרה” משלו. אני משתמש בסימני הציטוט מכיוון שבמציאות, רכישת ארנקים היא חוויה סובייקטיבית כל כך. המילים הללו ככל הנראה מרמזות על משהו שונה לכולם.

רק מכיוון שמשהו עובד בשבילי לא רומז שזה יעבוד בשבילך. האמינו על בירקין: הם יפים, עם זאת אני באמת לא מבין בדיוק איך הייתי משלב תיק עליון בלבד בסיבוב היומיומי שלי, לא משנה את העלות.

אני לא מתחרט על כל סוג של הרכישות שלי. (אני מפתח חומת ארנק די נהדרת שאני מוציא בעיטה מהסתכלות עליו.) עם זאת, אני בהחלט מאמין שאולי הייתי הרבה יותר מעשי עם כל תוספת.

כתוצאה מכך, במהלך החודשים האחרונים, התבוננתי קשה באוסף שלי, ובחרתי שארכוש רק תיק רק לאחר מחקר מקיף כדי לזהות אם זה באמת ישתלב בחיי או לא.

אם כי לגלוש בתיקים כל הזמן זה כיף, אני רוצה שהרכישות שלי יעבדו בשבילי. אני לא רוצה לדאוג לרכוש ארנק שכולם מתאווים אחריהם, בין אם הוא חיוני מסורתי או חדש מסוגנן, שבסופו של דבר יאסוף אבק על מדף.

אני צריך לשאול: כמה נפוץ אתה משתמש בתיקים משלך? האם אתה רוצה שתשתמש בכמה מהם הרבה יותר ממה שאתה באמת עושה? אם נהיה כנים, אני בטוח שאני לא לבד – כמו שזה לא יהיה נבוך. כולנו הוצאנו בשלב זה או אחר. זה בכל מקרה חלק מהכיף.

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.