עשייתו של לואי ויטון פטיט מללה

לואי ויטון הקים את המותג הצרפתי שלו-מוצרי עור בשנת 1854, והוא ידוע בגזעים שיצר. עם זאת, ויטון לא התחיל את הקריירה שלו בתור Malletier (יצרנית תא המטען) אלא ככניסה. אחת העבודות הראשונות שלו בפריס הייתה קיפול הבגדים של הקיסרית יוגני, שותפה של נפוליאון השלישי, להתאים בקפדנות למארז הנסיעות המותאמות אישית שלה. ראוי שברגע שהוא התחיל את המותג שלו, המיקוד שלו היה חזה וגזעים שיכולים להיות ניתנים לערום בקלות. וכך נולד תא המטען האייקוני של לואי ויטון.

בניגוד למותגים אחרים שמשנים כל הזמן ומשנים את פריטי העבר, תא המטען של לואי ויטון נשאר זהה במשך 150 שנה. מתוך תא המטען הזה, ניקולה גסקייר לקחה השראה ליצור את היציקת הבית של עכשיו לואי ויטון פטיט מללה, שמתורגמת ממש ל”תופת תא המטען הקטן “. התיק עשה את דרכו במהירות ללבם וזרועותיהם של אוהבי לואי ויטון ברחבי העולם וכעת הוא פריט אבן פינה למותג. בכל עונה, הוא מדמיין מחדש בחומרים שונים שנעים בין בד המונוגרמה הקלאסי ועד עורות אקזוטיים.

היום אני כאן כדי לשתף את יצירת התיק הזה, שהוא תהליך מפורט מאוד מההתחלה ועד הסוף. לרוב כל אחד מהם מתחיל את המסע שלהם להתבצע בבית המלאכה של החברה בדוצ’י, צרפת ולואי ויטון יש צוות של 30 אנשים המוקדשים ליצירתו של מללה הקטנה בלבד. תחילתו של כל חתיכה מתחילה בעבודות עץ ומסתיימת במיקום זהיר של הברגים והפינות המתכות.

כל פטיט מאל יכול לדרוש עד 200 פעולות, תלוי בסגנון החומר הספציפי. אחת המורכבות העיקרית נעוצה בעובדה שהפטיט מאל הוא גרסה מיניאטורית זהה של תא המטען הקלאסי והגדול בהרבה של לואי ויטון. המשמעות היא שכל תיק זקוק לתשומת לב ואומנות באותה מידה בקנה מידה קטן בהרבה, ולכן יש חשיבות עליונה לפרטים ודיוק.

אם כבר מדברים על גודל, ה- Petite Malle הוא באמת קטן, עם הממדים הכוללים של 7.9 x 4.9 x 1.9 אינץ ‘. החומרה בצבע הזהב היא אודה גם לתא המטען המקורי של לואי ויטון ויש רצועת עור נשלפת ומתכווננת שיש לה מינימום של 20 ″ ומקסימום של ירידה של 22 ″. זה מאפשר לשאת את התיק ביד כמצמד, או לשחוק מעל הכתף או לגוף צולב לשימוש ללא ידיים. החיצוני כולל סגירה מגנטית והפנים שתמצאו כיס שטוח. המחירים נעים בין 5,500 $ ל 30,000 $ ב- LOUSVUITTON.com.

אלה הצעדים, לפי הסדר, ליצור את ה- Petite Malle:

יצירת קופסת העץ בעץ צפצפה

לאחר מכן, הפנים מרופדים בכותנה מגנה ומחזקת דקה

מתווספים רוטב פנימי ומלטה (Malletage מתייחס לתבנית הרקמה הגיאומטרית)

בשלב הבא, ה- Petite Malle מכוסה בבד הרצוי

טכניקת Lozinage משמשת לקשירת המללה לאורך הקצוות

לוחות עץ מתווספים לחוץ

כל גימורי המתכת, כולל תפסים ומנעולים קטנים, מתווספים ביד

דש עור ורצועה מורכבים

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.