הצגתו של לואי ויטון פונט 9 רך

2020 הייתה שנה מחוספסת להרבה מותגים מתקדמים. המחצית האחרונה של השנה בילתה בהדבקה בהרבה מותגים, מכיוון שניסו לכלול מכירות אבודות לאחר חודשים של סגירות בגלל המגיפה של קוביד 19. בעוד שחלק מהמותגים המתקדמים המשיכו לדחוף כל סוג של מוצר חדש, ובחרו לדחות הצגות חדשות או דחיפות פרסום ענקיות בגלל התקופות, המנטליות הייתה נוף של ‘המופע צריך להימשך’ של סוגים בלואי ויטון. המותג המשיך עם השקות אוסף חדשות. בסוף מאי 2020, הרשת החברתית בסופו של דבר הוצפה בחובבי ארנק מתקדמים של צללית מעולם לא ראתה לפני כן: הפונט 9 עכשיו, כמעט שנה כמו גם חצי לאחר שחרורו, ה- PONT 9 משוחרר ברך יותר , צללית עגולה. מציג את לואי ויטון פונט 9 רך.

על שם פונט נוי של פריז, הגשר העתיק ביותר כמו גם הרבה גשר מפורסם בעיר האורות (הוא יושב מול מטה הבית), הגרסה הרכה החדשה מציגה את אותו הלוגו המפורסם בדיוק כמו אחותו הגדולה. הלוגו של מעגל ה- LV הסמלי הוא פרשנות מחודשת של לוגו היסטורי מארכיוני לואי ויטון שתוארך לשנות השלושים. בהמשך עם ה- DNA המסוגל של הבית, פרח מונוגרמה עדין יושב מתחת לדש.

בנייה כמו גם חומרים

בעוד שהמקור המקורי כמו גם פונט 9 מובנה יותר מעוצב מאהיד פרה חלק, ה- Pont 9 Soft, ממש מסובב את משק הבית של פונט 9 עם גופו הרך יותר כמו גם צללית מעוגלת. ה- LV Pont 9 Soft מעוצב מעוגת עגל מגושמת, ומציג תא ראשוני אחד עם כיס רוכסן. הבדל ראשוני נוסף, שמדבר עם התיק הוא תחושה הרבה יותר רגועה, הוא רצועת הנשיאה. רצועת מדיה מעורבת זו ניתנת להסרה וגם מתכווננת, הכוללת טקסטיל דו-צבעי כמו גם רצועת עור מקושטת בפרחי מונוגרמה. שני צידי הרצועה ארוגים בנפרד כמו גם תפור זה בזה ביד.

גודל כמו גם תמחור

ה- PONT 9 SOFT שוחרר בשני גדלים, ראש הממשלה, שממוקם תמורת 3,850 דולר, כמו גם ה- MM, שממלא תמורת 4,100 דולר. מצא הרבה יותר עכשיו באמצעות לואי ויטון.

Leave a Reply

Your email address will not be published.